Snart

Snart ska jag sluta vara halvemo låtsaspoet som författar texter om dom svåra stunderna i livet.

Det här är en av anledningarna till att jag inte klarar av att vara själv, jag är rädd för att vara ensam med mina tankar och känslor.
Det spårar ut lite.
Resultatet blir en jävla massa skriveri, men jag blir förtvivlad och ännu mer förvirrad.

Jag skärper mig. Snart.

Tills dess.

Vad vill ni läsa? Misslyckade försök till dramatiska vardagsbetraktelser?  Mina hemliga dagböcker? Om mina försök till sociala expriment? Halvfärdiga noveller?
Sanningen om livets mening kanske jag kan bjuda på...?

Kommentarer
Postat av: Lania

Det tycker jag absolut att du borde göra! Finns tre sätt att komma in på utbildningen varav ett är genom att skriva ett personligt brev, annars går det att komma in på betyg eller högskoleprov.



Om du har fler frågor får du mer än gärna maila mig på [email protected]!

2009-03-19 @ 23:36:20
URL: http://youremygoam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemliga dagböcker for sure.

2009-03-23 @ 02:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0