Grannar.

En kväll satt jag och pratade i telefon med en kompis. Plötsligt upptäcker jag att jag kan se rakt in i en grannes vardagsrum, bara jag sitter i rätt vinkel och han har ljuset tänt.

Två sekunder ser jag grannen.
Naken.

Det hela blev mycket intressant, som ett roligt spel, jag försökte se så mycket som möjligt och samtidigt som jag försökte synas så lite som möjligt. Det blev ett vilt hoppande i soffan och ett flickigt fnittrande i telefonen, kan garantera att jag var högröd i ansiktet också.

Det roliga tog slut när han tog på sig en tröja och släckte ljuset.

Varför jag skriver det här nu, (nej, jag vill inte försöka säga att jag är ett pervo. Det är jag inte. Jag har bara umgåtts med folk som uppskattar att prata om pony play och prostituerade pingviner.) jag skriver det här nu eftersom jag kom på mig själv med att öva in Alcazar-movesen och förbättra min hiphop-attityd lite.

Ser jag in till honom så borde han logiskt nog se in till mig.

Som tur är har jag inte varit naken under mitt dansande.
Idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0