.

Att känna att man lever är fem ord som används så ofta men så sällan.
Igår promenerade jag hem längst Söder mälarstrand och jag kände mig hemma och jag kände mig levande. Jag tänkte att det här är en plats som jag skulle vilja visa någon annan. Ta med någon som betyder mycket för mig och säga att den här platsen är nog en av dom finaste jag känner till.

Sen jag slutade den där kursen som jag skrivit så mycket om, har jag knappt kunnat skriva. Nu trodde jag att jag kom igång men så ringde min telefon och plötsligt var det slut på ord igen.

Imorgon åker jag på min sjunde festival. Kanske finns orden där. Framför scenen, i tältet och på den platsen som är min sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0