P3 Guld

P3 Guld slår Grammisgalan med hästlängder, det eller så har svenska folket tagit sig i kragen och insett vad musik är.

Nej, EMD är inte musik, inte utan huvudlös fylla i alla fall.

Trots att Hellström kammar hem massa röster som han inte förtjänar så skrek jag av lycka när min älsklings Markus fick avbryta sin magsjuka för att äntligen hämta hem priset för årets låt, att sen rösttjuven snodde priset som årets artist från Hello Saferide och för årets liveakt från familjen så är jag ändå hyffsat nöjd, även om fröken Maggio borde ha fått årets hiphop/soul.

Kombinationen Annika, Markus och Detektivbyrån gav mig gåshud och avslutnignen med Timbuk påminner mig om att det snart är festivalsommar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0