NA.

En klasskompis var på ett NA-möte för att  samla stoff (som jag har fått för mig att det heter) till ett reportage som vi ska skriva.
Kanske borde jag också göra det, gotta mig i andras misär och påminna mig själv om att allt inte bara är svart eller vitt, att jag borde ta tag i allt, diska lite, skriva lite, ringa lite samtal.

Det kanske skulle ge mig inspiration till en novell eller två, men sen har ju mina senaste sjuhundrafemtiotvå halva noveller handlat om knark och olycklig kärlek och misär och misslyckade författare.

Fast just nu har jag så jävla tråkigt att jag helt seriöst funderar på att börja knarka.
Och på att ligga med Frej Larsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drugs are bad, mmmkey. Varför inte en novell om diskning?

2009-04-01 @ 23:57:27
Postat av: A.

Svar: Du är välkommen att hata. Det värmer att du tycker att jag är duktig på att skriva. Så fint, tack!

Postat av: A.

Svar: Jag tror du har lärt dig himla mycket av den där kursen. Det skulle jag nog också gjort. Men bara om jag hade haft rätt inställning. Jag får också panik av ord som inte finns, kanske därför det inte blev något. Kan inte tvinga fram något som ska vara äkta.



Och så fantastiskt om mina texter kan inspirera dig att skriva! Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0