Nunna.

Jag är inte den som är den som orkar vara allt för pedantisk när jag går på allmänna toaletter, jag försöker kommer ihåg att ta en snabb titt för att inte hamna i situationer där jag 1. har någon annans kroppsvätskor på mina nakna lår 2. inser att det inte finns något papper..

När jag tänker tillbaka på en historia som jag har fått berättad för mig så funderar jag på om jag kanske borde vara lite mer noggrann.

För nåt antal år sedan, när vi var ännu mer förvirrade och ovetande än idag, så berättade en av mina dåvarande kompisar att hon hade fått lite oväntat besök av klamydia, hon hade pojkvän så det hela var väl lite extra pinsamt, ingen av dom hade självklart varit otrogen och den stora haken i det hela var att killen, enligt honom själv, varit oskuld när han träffade henne...

Historian fick en hel del människor att harkla lite generat, men tjejen (som inte har någonting att göra med damen som skrivit inlägget...) som var stolt över att ha haft en oskuld till pojkvän berättade om förklaringen som hon fått av pojkvännen, han hade varit på en allmän toalett.

Ja, han hade varit på en allmän toalett och fått klamydia.

Funderar man lite extra på det här, vilket man kanske inte borde göra, så inser man att killen måste ha haft jävligt otur eller så borde han få pris för bästa nödlögn.

Chansen att få klamydia på det viset måste ju vara minimal, speciellt som kille.

Ska vi dra alla över kam så står majoriteten av killar på allmänna toaletter och är man längre än Calle Schulman så borde man inte komma i kontakt med någon annans kroppsvätskor, och skulle det nu av en slump vara två killar efter varandra som sitter ner, och där den första av dom har klamydia och råkar skvätta lite väl mycket.. Eller, jag vill inte ens gå in på detaljer, men ni förstår nog.

Killen har alltså haft världens jävla osis.
Eller så slutar vi tycka synd om idioten och skrattar rått åt hur jävla dum han var.

Men, egentligen vore det ganska sjyst om man skulle kunna få en släng kladde av en vanlig toalett, då skulle ju folk tro att även jag får ligga!

Klamydia - Pilke silmäkulmassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0