3850.

När jag är några dagar ifrån att signera ett hyreskontrakt så undrar jag ibland om jag är mogen för det här.
Är det verkligen rätt av min mor att släppa mig?
Får jag verkligen vistas ensam i en lägenhet utan vadderade väggar, på tredje våningen?

Nyss kom jag fram till att trots att det på måndag eventuellt regnar vuxenpoäng över mig så är jag långt ifrån vuxen, jag är mer arbetsskadad än ens vuxen med ett miniminimini V...

Jag är för lat för att säga upp prenumerationen på min forna bibel Cosmopolitan, därför tvingas jag varje månad betala 38,50:- vilket jag exemplariskt sköter med min internetbank.

Idag, på dagen Löning inser jag att jag betalat 3850:- för min bibel.

Tretusenåttahundrafemtio kronor, för hundranågonting sidor fyllda med fula kläder, skönhetstips som jag redan läst och sexråd som jag aldrig någonsin kommer ha någon användning för.

Kate Nash - Dickhead

Trots att låten dedikerats till någon annan så kan jag ta åt mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0